Palma Group zvýšila tržby aj trhové podiely

11.11.2012 Bratislava

Bratislava 11. novembra (TASR) - V prvom polroku tohto roka dodala spoločnosť PALMA Group na trh 11 788 ton svojich finálnych výrobkov. Medziročne to predstavuje mierny nárast o 1 %. V polroku 2011 tento predaj v objemovom vyjadrení dosiahol 11 632 ton.

Ako TASR informoval hovorca spoločnosti Peter Benčurik, predaj kľučových značiek olejov spoločnosť medziročne zvýšila o 22 %, tukov na pečenie o 15 %, margarínov o 15 % a detskej kozmetiky o 7 %. Spoločnosť sa podľa neho v rámci svojej novej stratégie rozhodla sústrediť na produkty každennej potreby v oblasti potravinovej výživy, osobnej hygieny a starostlivosti o deti a dospelých.

K polroku tohto roka uviedla spoločnosť PALMA Group 25 inovačných projektov, z ktorých štyri znamenali zavedenie uplne nového výrobku.

V období krízy a poklesu globálneho dopytu posilnila PALMA Group svoje trhové podiely na domácom trhu. „V kategórii margarínov dosiahla spoločnosť v prvom polroku tohto roka trhový podiel v objeme 23 %. V prvom polroku minulého roka tento ukazovateľ predstavoval 19 % a v prvom polroku 2010 to bolo 18 %. PALMA Group v uvedenom období uviedla na trh rastlinné nátierky s viacerými chuťovými variantmi a taktiež margarín pre deti,“ zdôraznil Benčurik.

Trhové prvenstvo


V tukoch na pečenie si za posledné tri roky udržiava podľa neho spoločnosť PALMA Group trhové prvenstvo. V prvom polroku tohto roka trhový podiel tejto kategórie v objeme predstavoval 57 %. V prvom polroku 2011 tento ukazovateľ predstavoval 56 % a rok predtým 53 %.

„V kategórii olejov si taktiež spoločnosť PALMA Group udržala na trhu prvé miesto. Trhový podiel jej olejov v objeme v prvom polroku tohto roka predstavoval 36 %, kým v prvom polroku minulého roka dosiahol 30 %,“ uviedol hovorca.

Okrem Slovenska a Českej republiky vstúpila spoločnosť PALMA Group v minulom roku so svojimi značkami na poľský trh a svoje produkty distribuuje aj v Maďarsku.

O spoločnosti PALMA Group

PALMA Group je spoločnosťou podnikajúcou v sektore spotrebného tovaru. Jej 100-percentným vlastníkom je skupina SLAVIA CAPITAL.

Predmetom činnosti spoločnosti je vývoj a výroba jedlých rastlinných tukov a olejov, margarínov, detskej a bytovej kozmetiky. Spoločnosť exportuje svoje výrobky na trhy v Českej republike, Poľsku, Maďarsku, Rakúsku, ako aj do ďalších krajín.
 

Vyberte región

mark